עיסוי לאירועים ומסיבות

העובדים שלך, כמה הם חשובים, כמה הם נותנים מעצמם על בסיס יומיומי. איתם הכל זז ומתקתק, החברה שלך איפה שהיא היום הרבה בזכותם וכדאי לא לשכוח זאת. כאות תודה ואהבה מצדכם, צוות Tualma יגיע למשרדכם ויתן להם בוסט של כוחות וטיפולים מרעננים כדי שהם יוכלו להמשיך להיות מצויינים אפילו עוד יותר.

בעולמינו העמוס והדינמי, כדאי שנעצור ונקשיב לגופינו כי הוא מאותת לנו כל הזמן ורק מחכה שנתייחס. טיפול במגע מחזיר אותנו אל עצמינו, מפקס את המחשבה, מרגיע את נפשנו ומעניק לנו כוחות התחדשות מופלאים.

Tualma מגיעה לארועים שלכם לטיפולי עיסוי קצרים / ארוכים לצוותי העובדים, בטכניקות עיסוי שונות מהעולם (כדוגמת עיסוי רפואי, עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי תאילנדי, רקמות עמוק, טווינא, רפלוקסולוגיה, לומי לומי, עיסוי ספורטאים, עיסוי פנים ועוד.) לפי התאמה אישית ומצבו הבריאותי של המטופל, ע"י צוות מטפלים שנבחר בדקדקנות כי מגיע לכם הטוב ביותר וללא פשרות. ב- Tualma מאמינים שעובד מפונק הוא עובד מאושר, עובד מאושר תמיד יהיה יעיל ויתן את הלב לעסק שלך.

כמו כן Tualma מספקת את אותם מעסים מקצועיים שיגיעו לאירועים פרטים כגון מסיבות פרטיות,מסיבות רווקות, אירועים אישיים וכו.

אז למה לבחור בטואלמה?

בטואלמה מבטיחים שבין אם תזמין טיפול בעיסוי או סדנת רוקחות, הכל יתנהל באופן מקצועי מאוד.

המטפלים שלנו מוסמכים ומקצועיים בעבודתם אחד אחד, ונבחרו על ידינו בקפידה כדי שתהיו מרוצים.

בין אם תזמינו עיסוי עד לפתח ביתכם, סדנת רוקות טבעית מעשירה או טיפולים לצוות העובדים שלכם,

אנו מקפידים על סטנדרט גבוה של טיפול ושרות עבור לקוחותינו.

המעסים שלנו יגיעו עם כל הציוד שכולל מיטת עיסוי, סדינים ומגבות נקיים,שמן עיסוי וכל שאר הציוד הנדרש לקבלת חווית טיפול ברמה הגבוה ביותר!

אנחנו מאמינים שלקוח מרוצה מפיץ את השמועה הלאה וגם תמיד חוזר שוב.

;
להזמנות 054-5932418 חזרה
עיסוי לאירועים ומסיבות