סדנאות רוקחות טבעית

מחמם את הלב לצפות באדמה המעניקה לנו את סודות הידע העתיק שלה, את אינסוף האופציות שנותן לנו הטבע בכדי לחוש את אוצרותיו.

בסדנאות הרוקחות הטבעית של טואלמה ננגיש אליכם מוצרי קוסמטיקה טבעיים, מוצרי טיפוח טבעיים ושלל הפתעות אחרות, אפילו ממצרכים בסיסיים שניתן למצוא בכל מטבח!

ניצור אותם ביחד נלמד את סודות הרוקחות הטבעית, באהבה לעולם, מחומרים טבעיים בלבד,בעבודת יד (האישית שלנו!), בתנאים סטריליים וללא כל התערבות תעשייתית. 

סדנאות רוחקות הטבעית יוכלות להתאים לכל ארוע במסגרת הזמן והתקציב הקיים מתאים לימי גיבוש וכיף בחברות ובתי עסק, כמו גם בארועים מצומצמים יותר ולמשפחות הדוגלות בטבעיות, פשטות, אקולוגיה ובעיקר אהבה לעצמם ולטבע.

אם יש לכם אירוע או מסיבה ואתם מחפשים רעיון  לסדנא רוחקות וקוסמטיקה טבעית מגניבה, מקורית ושונה שידברו עליה עוד הרבה זמן אנחנו בטואלמה מבטיחים לספק לכם בדיוק את זה.

מה חומרי הגלם שנשתמש בהם בזמן הסדנא?

כל חומרי הסדנה הם חומרים טבעיים שמהם נרקח וניצור קסמים.

מרבית החומרים נמצאים בכל בית כך שגם כשהסדנה תגמר הרוקחות הטבעית תוכל להמשך:)

ומדוע הסדנה כל כך חשובה?

כשיסתיימו המוצרים הנפלאים שהכנתם בסדנה, תוכלו להמשיך ולרקוח לפי הידע שתרכשו וכך ולהכין גם בביתכם את כל מוצרי הטיפוח            האישיים שלכם מחומרים טבעיים ובריאים, ובכך להטיב גם עם איכות הסביבה והטבע וגם ועם הגוף.

מתי?

הסדנאות הן לקהל הרחב ניתן להזמין אותן בתאום מראש בתאריך והשעה הנוחים לכם!

לאירועים פרטיים: ניתן להזמין סדנאות רוקחות פרטיות למגוון אירועים,כגון : יום הולדת, חגיגת בת מצווה, מסיבת רווקות, ימי כיף, ארועים משפחתיים ,ארועים חברתיים מכל הסוגים.

סדנאות לאירגונים וחברות: בסדנה נלמד את סודות הטבע והרוקחות הטבעית, חוויה ייחודית המשלבת ערך והבנת הטבע והחשיבות של כל מרכיב. פעילות עשירה ואיכותית לגיבוש צוות/מחלקה /אירועי חברה לחברות וארגונים בכל סדר גודל והיקף.

ארועי חברה*, סדנה לבת מצווה*, *הפעלה במסיבת רווקות*, *ימי גיבוש*,*ימי העשרה*,יום כיף למשפחה*, *ימי הולדת*,

*סדנת קונספט לחגים*,*סדנאות ליום האישה*, סדנה ליום המשפחה* ועוד

;
להזמנות 054-5932418 חזרה
סדנאות רוקחות טבעית